Isikustatud õpe arvestab erinevusi: kas mõõdukalt tempereeritud utoopia?

Authors

  • Jaan Kõrgesaar

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2017.5.2.12

Abstract

David Mitchell on kujunenud kaasava õppe kvalifitseeritud eestkõnelejaks kaugelt laiemalt kui kodusel Uus-Meremaal. Ajakirjanumbris arvustatakse 2017. aastal ilmunud teost "Diversities in education: Effective ways to reach all learners", milles on Mitchelli temaatiline haare laienenud viiele omadusele, mille järgi saab inimesi eristada. Need on bioloogiline ja sotsiaalne sugupool, klassikuuluvus koos sotsiaal-majandusliku staatusega, rass ja rahvus koos kultuuriga, veendumused ja religioon, lõpuks võimekus ja puue. Autori läbiv vaade on stereotüüpe lõhkuv ja mõõdukalt optimistlik. Toimetulek kirevusega teel täielikult isikustatud õppe poole eeldab autori kinnitusel korralikku pingutust õige mitmel rindel.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2017-10-28

How to Cite

Kõrgesaar, J. (2017). Isikustatud õpe arvestab erinevusi: kas mõõdukalt tempereeritud utoopia?. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 5(2), 263–269. https://doi.org/10.12697/eha.2017.5.2.12

Issue

Section

Book review