Tõenduspõhisest eripedagoogikast

Authors

  • Jaan Kõrgesaar

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2016.4.2.10

Abstract

Uus-Meremaa Canterbury ülikooli professor David Mitchell analüüsib ja esitleb raamatus "What really works in special and inclusive education" John Hattie metauuringute vaimus pealt kahtekümmet tõendatult õpisoodsat strateegiat (sekkumist, lähenemist, tehnikat, metoodikat). Mõnigi neist sekkumistest seostub kaasava õppega. Ühtlasi avab autor kaasava õppe mõtet ja sisu ning osutab, et tõetruult rakendatuna saab ühe tõenduspõhise sekkumisega ületada edukalt ühte, teisega aga mõnda teist erivajadust. Mitchell üritab lähendada hariduspoliitikat praktikale ja tõenduspõhisust kogemuskesksusele. Peale paberraamatu on väljaandest olemas ka digiversioon, mõlemal kirjastuse veebitugi.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2016-10-23

How to Cite

Kõrgesaar, J. (2016). Tõenduspõhisest eripedagoogikast. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 4(2), 249–254. https://doi.org/10.12697/eha.2016.4.2.10

Issue

Section

Book review