Reumaliin: inimeste reumatoloogiaalane nõustamine ja selle rakendamise kogemus

Authors

  • Mare Tender
  • Margus Lember
  • Riina Kallikorm

DOI:

https://doi.org/10.15157/ea.v0i0.9396

Keywords:

telefoninõustamine, elukvaliteet, tugi-liikumisaparaadi vaevused

Abstract

Meditsiinialane telefoninõustamine on inimestele vajalik ja huvipakkuv teenus. TÜ Kliinikumi sisekliinikus käivitus 2001. aastal projekt “Reumaliin” kogu Eesti rahva reumatoloogiaalaseks nõustamiseks. Selle projekti esimese tööaasta kogemused näitavad, et telefoninõustamine vähendab ambulatoorsete visiitide hulka, aitab kokku hoida spetsialisti tööaega ning on patsiendile kiireks ja efektiivseks võimaluseks saada oma probleemidele lahendus juhtudel, kui ei ole vaja spetsiifilist reumatoloogiaalast konsultatsiooni. Reumaliini töökogemus tõi esile telefoninõustamise raamjuhiste väljatöötamise vajalikkuse tulevikus. Eesti Arst 2002; 81 (11): 718–721

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2002-11-01

How to Cite

Tender, M., Lember, M., & Kallikorm, R. (2002). Reumaliin: inimeste reumatoloogiaalane nõustamine ja selle rakendamise kogemus . Eesti Arst. https://doi.org/10.15157/ea.v0i0.9396

Issue

Section

ÜLEVAADE