The ability of turism events to generate destination loyalty towards the country: an Estonian case study. Turismiürituste võime genereerida sihtkohalojaalsust riigi suhtes: Eesti juhtum
Keywords:
destination, destination marketing, destination loyalty, repeat visitation, events, customer loyalty, free sample promotions, passive mobile positioning method, Estonia
Abstract
Globaliseerumise taustal on riigid ja kohad üha rohkem hakanud omavahel konkureerima. Konkureeritakse nii välisinvesteeringute, külastajate, ettevõtete asukoha kui ka kohalike elanike pärast. (Kotler et al. 1999) Mida liikuvamad on kapital, inimesed ja ettevõtted, seda rohkem peavad kohad muutma end atraktiivseks. Selle tõttu on eraldi turunduse suunana välja kujunenud kohaturundus (place marketing). Kohaturunduse ühte osa, mis tegeleb turistide sihtgrupiga, nimetatakse sihtkohaturunduseks (destination marketing). Ürituste korraldamine on üks võimalus sihtkohaturunduse viljelemiseks. Väga palju on uuritud suurürituste mõju sihtriigi imagole ja inimeste teadlikkuse tõusule sihtriigi suhtes. Palju vähem on aga tähelepanu pööratud ürituste võimele genereerida korduvkülastusi. Seetõttu on üsna tavaline, et riigi tasemel toetatakse suurüritusi, mis tekitavad maailmas kära, samas, kui võib-olla mõistlikum oleks toetada hoopis väiksemate ja keskmise suurusega ürituste korraldamist, mis genereeriks riigile lojaalseid külastajaid. Just sellele valdkonnale selle artikli raames keskendutakseDownloads
Download data is not yet available.
How to Cite
Kuusik, A., Ahas, R., & Tiru, M. (1). The ability of turism events to generate destination loyalty towards the country: an Estonian case study. Turismiürituste võime genereerida sihtkohalojaalsust riigi suhtes: Eesti juhtum. Estonian Discussions on Economic Policy, 18. https://doi.org/10.15157/tpep.v18i0.878
Issue
Section
Articles. Artikeln. Artiklid
Copyright (c) 2016 Estonian Discussions on Economic Policy

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The publication Estonian Discussions on Economic Policy uses the Creative Commons Attribution 4.0 License. With the delivery of a paper, the author grants to the Board also the right to publish the paper in the journal. The journal has set no obstacles or prohibitions to the authors for the future, and according to the current practice, authors subsequently use their paper as they consider it appropriate. Authors are personally responsible for the content, correct spelling and formatting of their publications.