Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Sõjateadlane. The Estonian Journal of Military Studies
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 4 (2017)
No. 4 (2017)
Published:
2024-05-21
Articles
AKADEEMILINE ÕPETAMINE
Scholarly Teaching
Alar Kilp
9-34
PDF
THE IMPORTANCE OF THE ACQUISITION OF FORMULAIC LANGUAGE FOR THE DEVELOPMENT OF COMMUNICATIVE COMPETENCE AND LEARNER AUTONOMY
Katri Sirkel
35-50
PDF
ÕPPIJA JA ÕPETAJA KOHTUMINE 21. SAJANDI KOOLIS
Student and Teacher Meet in the 21st Century School
Aigi Piirimees, Maia Boltovsky
51-70
PDF
TÄHENDUSLIKU ÕPPIMISE TAKSONOOMIA RAKENDAMISE KOGEMUSTEST PÄÄSTEKORRALDAJATE VÄLJAÕPPES
Experiences in Applying Significant Learning Taxonomy in 112 Call Takers’ Training
Stella Polikarpus, Katrin Poom-Valickis
71-84
PDF
KOMBINEERITUD ÕPPE EFEKTIIVSUS HAMBAARSTIÜLIÕPILASTE ÕPPETÖÖS
The Effectiveness of Blended Learning Among Dental Students
Riina Runnel, Riina Runnel
85-102
PDF
KÕIK KOOS? ENNASTJUHTIVA ÕPPIJA HINDAMISVÕIMALUSED LOOMINGULISES RÜHMATÖÖS
"All Together Now?": Possibilities for Assessment in Creative Group Work for Self-directed Learners
Marit Mõistlik-Tamm, Gerhard Lock
103-129
PDF
JÄRJEPIDEVUS INSENERI ÕPITEES
Continuity in Engineering Studies
Mario Mäeots, Jaak Umborg
130-144
PDF
KAITSEVÄE ÜHENDATUD ÕPPEASUTUSTE PÕHIKURSUSTE KADETTIDE KOGEMUSED, USKUMUSED JA ETTEPANEKUD SEOSES NUTIVAHENDITE KASUTAMISEGA ÕPPETEGEVUSES
Use of Smart Devices for Learning: Experience, Perceptions and Proposals of the Basic Course Cadets of the Estonian National Defence College
Triinu Soomere, Liina Lepp, Marvi Remmik, Äli Leijen
145-169
PDF
ÕPETAJAKOOLITUSE ÜLIÕPILASTE ARUSAAMAD AKADEEMILISEST PETTURLUSEST, SELLE PÕHJUSTEST JA VÄHENDAMISE VÕIMALUSTEST
Teacher Training Students’ Views on Academic Dishonesty, Causes of it and Options for Reduction
Merili Raudmäe, Marvi Remmik, Liina Lepp, Liana Roos
170-190
PDF
ÕPPETÖÖ VASTASTIKUSTE VAATLUSTE MUDELI ARENDAMINE JA RAKENDAMINE TARTU ÜLIKOOLIS
The Development and Implementation of a Collegial Peer Review Model at the University of Tartu
Mari Karm, Ene Voolaid, Anu Sarv, Taavi Vaikjärv
191-207
PDF
MENTAALSETE MUDELITE AVARDAMINE MULTIMODAALSETE SUHTLUSVIISIDE KAUDU: KASU ENNASTJUHTIVALE ÕPPIJALE
Mental Model Enhancement via Multimodal Communication Methods: Benefit for Self-directed Learner
Silvi Tenjes
208-236
PDF
KÕRGKOOLIST VÄLJALANGEVUS JA ÜLIÕPILASTE ENESEMÄÄRATLUS
Dropout From Higher Education in the Context of the Self-determination of Students
Olev Must, Aasa Must
237-258
PDF
ÕPPIMIST TOETAVA AINEKAVA VÄLJATÖÖTAMISE PÕHIMÕTTED AUTOMAATRELVA BAASÕPPE NÄITEL
Developing Principles of Outcome-based Education Based on the Basic Rifle Marksmanship Training Syllabus
Allar Eesmaa, Svetlana Ganina
259-309
PDF