Eessõna
DOI:
https://doi.org/10.12697/eha.2025.13.1.01Kokkuvõte
Eesti Haridusteaduste Ajakirja kaheksanda vabanumbri artiklid peegeldavad praegust haridusmaastikku. Eriilmelised ja aktuaalsed artiklid koonduvad kahe teemakeskme ümber. Esimene neist on õpilaste üldpädevuste arendamine ja hindamine. Teiseks teemakeskmeks on haridusspetsialistide heaolu ja sellega seonduv temaatika. Need teemad kajastuvad kümnes artiklis, milles antakse ülevaade nii prevaleerivalt teostatud kvantitatiivsetest uuringutest, mille uuringu disain on erinev (süstemaatiline kirjanduse ülevaade, läbilõikeuuring, kirjeldav uuring), kui ka kvalitatiivsest uuringust, sealjuures loodi ja valideeriti uuringute käigus kolm hindamisinstrumenti, mis rikastavad mitmekesist metoodilist uurimistööd haridusvaldkonnas. Vabanumbris tutvustatakse ka Eestis esmakordselt ilmunud õpikuid, mis käsitlevad mitmekülgseid hariduse omandamise võimalusi kõigile lastele.
Allalaadimised
##submission.downloads##
Avaldatud
Kuis viidata
Väljaanne
Rubriik
Litsents
Eesti Haridusteaduste Ajakirja autorid nõustuvad allpool esitatud tingimustega.
- Ajakirjas avaldatud artiklitele on tagatud vaba juurdepääs Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 litsentsiga määratud õiguste mahus.
- Autor loovutab ajakirjale tasuta tema poolt loodud artikli varalised õigused, sh õiguse artikli (1) avaldamisele ja levitamisele, (2) üldsusele kättesaadavaks tegemisele ja eksponeerimisele, (3) avalikule esitamisele.
- Autoril on õigus Eesti Haridusteaduste Ajakirja eelneval nõusolekul sõlmida lepinguid kolmandate isikutega publitseeritud artikli säilitamiseks raamatukogu repositooriumis või avaldamiseks raamatu peatükina. Nõudeks on teiseses töös viitamine esmasele allikale, st artiklile Eesti Haridusteaduste Ajakirjas.
- Pärast artikli ilmumist ajakirjas on autoritel lubatud avaldada Internetis (nt oma veebilehel) motiveeritud mahus tsitaate ning levitada linke koos korrektse viitega ajakirjas ilmunud artiklile (vt Open Access).