Preface
DOI:
https://doi.org/10.12697/eha.2025.13.1.01Abstract
Eesti Haridusteaduste Ajakirja kaheksanda vabanumbri artiklid peegeldavad praegust haridusmaastikku. Eriilmelised ja aktuaalsed artiklid koonduvad kahe teemakeskme ümber. Esimene neist on õpilaste üldpädevuste arendamine ja hindamine. Teiseks teemakeskmeks on haridusspetsialistide heaolu ja sellega seonduv temaatika. Need teemad kajastuvad kümnes artiklis, milles antakse ülevaade nii prevaleerivalt teostatud kvantitatiivsetest uuringutest, mille uuringu disain on erinev (süstemaatiline kirjanduse ülevaade, läbilõikeuuring, kirjeldav uuring), kui ka kvalitatiivsest uuringust, sealjuures loodi ja valideeriti uuringute käigus kolm hindamisinstrumenti, mis rikastavad mitmekesist metoodilist uurimistööd haridusvaldkonnas. Vabanumbris tutvustatakse ka Eestis esmakordselt ilmunud õpikuid, mis käsitlevad mitmekülgseid hariduse omandamise võimalusi kõigile lastele.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The authors who publish in Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education agree to the following terms:
- This journal provides immediate open access to its content. All the articles are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License.
- Authors grant the journal right of (1) first publication and distribution of the article, (2) making it available to public, (3) public presentation.
- Authors have the right to enter into separate contractual arrangements for posting the article to an institutional repository or publish it in a book with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted to post citations from their work online (e.g. on their website) with an acknowledgement of its initial publication in this journal (see Open Access).