"Multicultural teaching in the early childhood classroom: Approaches, strategies, and tools, pre-school to 2nd grade"
DOI:
https://doi.org/10.12697/eha.2014.2.2.09Abstract
21. sajandi koolid Ameerika Ühendriikides on enneolematute rahvastikumuutuste paigaks, sest õpilaskonna keeleline, etniline, religioosne ja rassiline mitmekesisus üha süveneb. Sellise kiiresti areneva mitmekesisusega toimetulekuks juhindutakse koolides multikultuurilisuse põhimõttest, mille kohaselt on kõigi ühiskonnarühmade liikmetel võrdsed õigused. Mariana Souto-Manningu raamat "Multicultural teaching in the early childhood classroom" (2013) annab ülevaate, kuidas rakendada seda põhimõtet lasteaiast kuni teise klassini. Iga peatükk algab metoodilise käsitluse lühitutvustusega ja kasutusvõimaluste ülevaatega, millele järgnevad soovitused selle kohta, kuidas mõnd meetodit kasutada ning millised probleemid võivad sellega kaasneda. Seejärel esitatakse näiteid meetodi rakendamise kohta koos õpetajate kommentaaridega. Metoodikapeatükkide lõpus kommenteerib autor lühidalt õpetajate toodud näiteid ja esitab viiteid lisalugemisele.
Downloads
References
Banks, J. A. (1993). Multicultural education: Historical development, dimensions, and practice. Review of Research in Education, 19(1), 3–49. http://dx.doi.org/10.3102/0091732X019001003
May, S., & Sleeter, C. E. (2010). Critical multiculturalism: Theory and praxis. New York: Routledge.
Nieto, S. (1999). The light in their eyes: Creating multicultural learning communities. New York: Teachers College Press.
Rhedding-Jones, J. (2010). Critical multicultural practices in early childhood education. In S. May & C. E. Sleeter (Eds.), Critical multiculturalism: Theory and praxis (pp. 73–86). New York: Routledge.
Schultz, B. D. (2008). Spectacular things happen along the way. New York: Teachers College Press.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The authors who publish in Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education agree to the following terms:
- This journal provides immediate open access to its content. All the articles are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 License.
- Authors grant the journal right of (1) first publication and distribution of the article, (2) making it available to public, (3) public presentation.
- Authors have the right to enter into separate contractual arrangements for posting the article to an institutional repository or publish it in a book with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted to post citations from their work online (e.g. on their website) with an acknowledgement of its initial publication in this journal (see Open Access).