Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Otsi
Logi sisse
Koduleht
/
Arhiiv
/
Kd 4 Nr 1 (2016)
Kd 4 Nr 1 (2016)
Avaldatud:
2016-05-01
Eessõna
Eessõna
Erika Löfström, Marvi Remmik, Tiia Õun
1-5
PDF
Artiklid
Miks kasutada narratiivi? Lugu narratiivist
Lynn McAlpine
6-31
PDF
Miks kasutada narratiivi? Lugu narratiivist
Lynn McAlpine
32-57
PDF (English)
Klassiõpetajate arusaamad õppiva organisatsiooni juhtimise distsipliinidest
Krista Uibu, Merike Kaseorg, Toomas Kink
58-91
PDF
Koolieelse lasteasutuse õpetajate kui õppekava arendajate kogemused, ootused ja hinnangud
Aino Ugaste, Maire Tuul, Rain Mikser, Evelyn Neudorf, Maria Jürimäe
92-118
PDF
Pedagoogilisel praktikal ja kutseaastal osalejate kogemused blogipostituste põhjal
Piret Luik, Merle Taimalu
119-158
PDF
Õpetajakoolituse üliõpilaste hoiakud ja teadlikkus soolise võrdõiguslikkuse küsimuses
Eve Mägi, Helen Biin, Karmen Trasberg, Kersti Kruus
159-194
PDF
Õpetaja tegevus tunnis: õpilaste hinnangud ja nende kooskõla õpetajate arusaamadega
Anne Okas, Marieke van der Schaaf, Edgar Krull
195-225
PDF
Klassiõpetajate keele- ja suhtluseeskuju hindamine emakeeletunnis struktureeritud vaatluse teel
Krista Uibu, Marika Padrik, Silvi Tenjes
226-257
PDF
Õpetajate juhendamispraktika seosed õpilaste kaasatusega õppimisse I ja III kooliastme tundides
Katrin Poom-Valickis, Anna-Liisa Jõgi, Inge Timoštšuk, Annika Oja
258-278
PDF
Inglise keele kui võõrkeele õppijate õpistrateegiad ja nende mõju õpitulemustele
Katrin Saks, Äli Leijen, Karin Täht
279-308
PDF
Raamatututvustus
Hariduse dünaamikast
Karmen Trasberg, Kara D. Brown
309-313
PDF
Keel
Eesti
English
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Käesolev number