Kriitiline ja refleksiivne vaade interkultuurilisele haridusele

Authors

  • Karmen Trasberg

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2022.10.2.12

Abstract

Andreas Jacobssoni ja Fred Dervini Teacher Education for Critical and Reflexive Interculturality (2021) raamatus avatakse mitmekultuurilise hariduse rahvusvaheline kontekst. Autorid kutsuvad üles vaatama mitmetähenduslikku ja poliitiliselt laetud mõistet kriitiliselt ja analüüsivalt. Nad soovitavad vältida sisutühje loosungeid ja häid praktikaid edastavaid valmis retsepte ja rõhutavad allikakriitilisust, et seista vastu desinformatsioonile või infomanipulatsioonidele. Tänase Ukraina sõja foonil on autorite selline käsitlusviis äärmiselt aktuaalne.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2022-11-01

How to Cite

Trasberg, K. (2022). Kriitiline ja refleksiivne vaade interkultuurilisele haridusele. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 10(2), 334–339. https://doi.org/10.12697/eha.2022.10.2.12

Issue

Section

Book review