Kriitiline ja refleksiivne vaade interkultuurilisele haridusele

Autorid

  • Karmen Trasberg

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2022.10.2.12

Kokkuvõte

Andreas Jacobssoni ja Fred Dervini Teacher Education for Critical and Reflexive Interculturality (2021) raamatus avatakse mitmekultuurilise hariduse rahvusvaheline kontekst. Autorid kutsuvad üles vaatama mitmetähenduslikku ja poliitiliselt laetud mõistet kriitiliselt ja analüüsivalt. Nad soovitavad vältida sisutühje loosungeid ja häid praktikaid edastavaid valmis retsepte ja rõhutavad allikakriitilisust, et seista vastu desinformatsioonile või infomanipulatsioonidele. Tänase Ukraina sõja foonil on autorite selline käsitlusviis äärmiselt aktuaalne.

Allalaadimised

Download data is not yet available.

##submission.downloads##

Avaldatud

2022-11-01

Väljaanne

Rubriik

Raamatututvustus