Peasisukorra juurde Peamenüüsse Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
  • Viimane
  • Varasemad
  • Teated
  • Üldist
    • Ajakirjast
    • Sisestused
    • Toimetus
    • Kontakt
Otsi
  • Logi sisse
  1. Koduleht /
  2. Arhiiv /
  3. Kd 10 Nr 1 (2022)

Kd 10 Nr 1 (2022)

Avaldatud: 2022-05-01

Eessõna

  • Eessõna
    Merle Taimalu, Liina Lepp, Maire Tuul
    1-6
    • pdf

Artiklid

  • Tegevusuuring kaasavas lasteaiarühmas: eripedagoogilised koolitused ja nõustamine õpetajatele
    Pille Häidkind, Carolina Šuman, Kristi Vint
    7-32
    • pdf
  • Teise klassi õpilaste suhtlus- ja enesemääratluspädevuse arvutitesti tulemuste seosed õpetajate ja lastevanemate hinnatud tugevuste ja raskustega
    Elina Malleus-Kotšegarov, Kristiina Treial, Marilyn Jurman
    33-60
    • pdf
  • Jagatud mure on pool muret: Rahulolu kaasõpilaste ja koolieluga koolikiusamist kogenud õpilaste seas
    Mai Beilmann, Kadri Soo, Dagmar Kutsar
    61-89
    • pdf
  • E-portfoolio roll kutseõpetajakoolituse üliõpilaste õpingute toetamisel
    Liana Roos, Karmen Trasberg, Diana Eller, Karmen Kalk
    90-117
    • pdf
  • Õpetajakoolituse tudengite õppimisega seotud neuromüüdid
    Katrin Poom-Valickis, Kati Aus, Elina Malleus-Kotšegarov
    118-142
    • pdf
  • "Tagasiside on nagu taganttuul": õpetajakoolituse üliõpilaste ja õppejõudude arusaamad tagasisidest
    Pihel Hunt, Mari Karm
    143-170
    • pdf
  • Tartu Ülikooli noorte õppejõudude ametialane enesemääratlus neoliberaalse ülikooli mõõdikute valguses
    Kadri Steinbach, Ragne Kõuts-Klemm, Marvi Remmik
    171-197
    • pdf

Raamatututvustus

  • Idealismi ilu ja valu
    Jaan Kõrgesaar
    198-204
    • pdf
Keel
  • Eesti
  • English
Informatsioon
  • Lugejatele
  • Autorile
  • Raamatukogule
Käesolev number
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo
Avaldamisplatvormist