Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Otsi
Logi sisse
Koduleht
/
Arhiiv
/
Kd 11 Nr 1 (2023)
Kd 11 Nr 1 (2023)
Avaldatud:
2023-05-01
Eessõna
Eessõna
Äli Leijen, Tiia Õun, Tiiu Tammemäe
1-5
pdf
Artiklid
Kaasava hariduse edendamine: sotsiaalne ja emotsionaalne õpe universaalselt kujundatud õppimise prisma kaudu
Brenda Morton, Jodi Pilgrim
6-27
pdf
Kaasava hariduse edendamine: sotsiaalne ja emotsionaalne õpe universaalselt kujundatud õppimise prisma kaudu
Brenda Morton, Jodi Pilgrim
28-47
pdf (English)
Kaasava hariduse rakendamine Eesti lasteaedades kaasava hariduse teoreetilise mudeli põhjal: juhtumiuuring
Pille Nelis, Margus Pedaste, Carolina Šuman
48-74
pdf
Osalejate hinnangud meeskonnakoolitusele kaasava hariduse tähenduslikust rakendamisest koolieelses lasteasutuses
Tiiu Tammemäe, Lii Lilleoja, Pille Nelis
75-102
pdf
Lasteaia- ja klassiõpetajate hinnangud oma ettevalmistusele, pädevusele ja kogemusele õpetada uussisserändajast õpilasi
Maiki Vanahans, Inge Timoštšuk, Krista Uibu
103-129
pdf
VEPA Käitumisoskuste Mängu metoodika rakendamise kvaliteet ja seda mõjutavad tegurid kogenud mentorite vaates
Triin Ulla, Katrin Poom-Valickis
130-158
pdf
Tava- ja eriklassis õppivate hariduslike erivajadustega õpilaste lugemis- ja matemaatikaoskused
Hardi Sigus, Piret Soodla, Kaja Mädamürk
159-186
pdf
Eesti ja muu emakeelega üliõpilaste keeleõppe uskumused ja motivatsioon eestikeelses ülikoolis
Merilyn Meristo, Anna-Liisa Jõgi
187-211
pdf
Raamatututvustus
PISA edutegurite üle mõtiskledes
Eve Eisenschmidt
212-215
pdf
Keel
Eesti
English
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Käesolev number