PISA edutegurite üle mõtiskledes
Kokkuvõte
Peeter Mehisto ja Maie Kitsingu raamat "Lessons from Estonia's Education Success Story: Exploring Equity and High Performance through PISA" (2022) annab põhjaliku ülevaate Eestis läbi viidud haridusreformidest ja reformide õppetundidest üldhariduses viimase kolmekümne aasta vältel. Raamat avab sotsiaal- ja hariduspoliitilised vaatenurgad, millega on soovitud kindlustada võrdne ja õiglane arengukeskkond igale lapsele nii koolieelses eas kui ka põhikooli õppurina oma potentsiaali maksimaalseks realiseerimiseks. Tegemist on põhjaliku taasiseseisvumisjärgse perioodi ülevaatega haridusvaldkonna peamistest osistest: õppekavast, õpetajast ja hindamisest.
Allalaadimisi
Andmeid allalaadimiseks pole.
Avaldatud
2023-05-01
Kuis viidata
Eisenschmidt, E. (2023). PISA edutegurite üle mõtiskledes. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 11(1), 212-215. https://doi.org/10.12697/eha.2023.11.1.09
Väljaanne
Rubriik
Raamatututvustus
Eesti Haridusteaduste Ajakirja autorid nõustuvad allpool esitatud tingimustega.
- Ajakirjas avaldatud artiklitele on tagatud vaba juurdepääs Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 litsentsiga määratud õiguste mahus.
- Autor loovutab ajakirjale tasuta tema poolt loodud artikli varalised õigused, sh õiguse artikli (1) avaldamisele ja levitamisele, (2) üldsusele kättesaadavaks tegemisele ja eksponeerimisele, (3) avalikule esitamisele.
- Autoril on õigus Eesti Haridusteaduste Ajakirja eelneval nõusolekul sõlmida lepinguid kolmandate isikutega publitseeritud artikli säilitamiseks raamatukogu repositooriumis või avaldamiseks raamatu peatükina. Nõudeks on teiseses töös viitamine esmasele allikale, st artiklile Eesti Haridusteaduste Ajakirjas.
- Pärast artikli ilmumist ajakirjas on autoritel lubatud avaldada Internetis (nt oma veebilehel) motiveeritud mahus tsitaate ning levitada linke koos korrektse viitega ajakirjas ilmunud artiklile (vt Open Access).