Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 11 Nr 1 (2023)
Kd 11 Nr 1 (2023)
Avaldatud:
2023-05-01
Eessõna
Eessõna
Äli Leijen,Tiia Õun,Tiiu Tammemäe
1-5
pdf
Artiklid
Kaasava hariduse edendamine: sotsiaalne ja emotsionaalne õpe universaalselt kujundatud õppimise prisma kaudu
Brenda Morton,Jodi Pilgrim
6-27
pdf
Kaasava hariduse edendamine: sotsiaalne ja emotsionaalne õpe universaalselt kujundatud õppimise prisma kaudu
Brenda Morton,Jodi Pilgrim
28-47
pdf (English)
Kaasava hariduse rakendamine Eesti lasteaedades kaasava hariduse teoreetilise mudeli põhjal: juhtumiuuring
Pille Nelis,Margus Pedaste,Carolina Šuman
48-74
pdf
Osalejate hinnangud meeskonnakoolitusele kaasava hariduse tähenduslikust rakendamisest koolieelses lasteasutuses
Tiiu Tammemäe,Lii Lilleoja,Pille Nelis
75-102
pdf
Lasteaia- ja klassiõpetajate hinnangud oma ettevalmistusele, pädevusele ja kogemusele õpetada uussisserändajast õpilasi
Maiki Vanahans,Inge Timoštšuk,Krista Uibu
103-129
pdf
VEPA Käitumisoskuste Mängu metoodika rakendamise kvaliteet ja seda mõjutavad tegurid kogenud mentorite vaates
Triin Ulla,Katrin Poom-Valickis
130-158
pdf
Tava- ja eriklassis õppivate hariduslike erivajadustega õpilaste lugemis- ja matemaatikaoskused
Hardi Sigus,Piret Soodla,Kaja Mädamürk
159-186
pdf
Eesti ja muu emakeelega üliõpilaste keeleõppe uskumused ja motivatsioon eestikeelses ülikoolis
Merilyn Meristo,Anna-Liisa Jõgi
187-211
pdf
Raamatututvustus
PISA edutegurite üle mõtiskledes
Eve Eisenschmidt
212-215
pdf
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian