Peasisukorra juurde Peamenüüsse Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
  • Viimane
  • Varasemad
  • Teated
  • Üldist
    • Ajakirjast
    • Sisestused
    • Toimetus
    • Kontakt
Otsi
  • Logi sisse
  1. Koduleht /
  2. Arhiiv /
  3. Kd 1 (2013)

Kd 1 (2013)

Avaldatud: 2013-11-01

Eessõna

  • Eessõna
    Äli Leijen, Edgar Krull, Mari Karm
    1-7
    • PDF

Artiklid

  • Kogenud õpetaja praktiline teadmine õpetajakoolituse osana
    Paulien C. Meijer
    8-24
    • PDF
  • Algajate ja kogenud õpetajate praktilise teadmise avaldumine tunnisündmuste kommenteerimisel stimuleeritud meenutuse meetodil
    Anne Okas, Marieke van der Schaaf, Edgar Krull
    25-45
    • PDF
  • Õppetöö planeerimise oskuste modelleerimine ja küsimustiku väljatöötamine planeerimistegevuse uurimiseks
    Ingrid Koni, Edgar Krull
    46-71
    • PDF
  • Õpetaja professionaalse rolli internaliseerimise hindamine õpetajakoolituse esmaõppe üliõpilaste hulgas
    Äli Leijen, Katrin Kullasepp, Aivar Ots
    72-96
    • PDF
  • Õpetajakoolituse praktikantide ja kutseaastal olevate õpetajate kutsevalikut mõjutavad motivatsioonitegurid
    Olivia Voltri, Piret Luik, Merle Taimalu
    97-123
    • PDF
  • Algajate õppejõudude õpetamisarusaamad fotointervjuude põhjal
    Mari Karm, Marvi Remmik
    124-155
    • PDF
  • Eesti kõrgkoolide esmakursuslaste õpi- ja teadmuskäsitus
    Einike Pilli, Marek Sammul, Piia Post, Ülle Aasjõe, Karl Kruusamäe
    156-191
    • PDF

Raamatututvustus

  • "Higher education at a crossroad: The case of Estonia"
    Ellu Saar
    192-194
    • PDF
Keel
  • Eesti
  • English
Informatsioon
  • Lugejatele
  • Autorile
  • Raamatukogule
Käesolev number
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo
Avaldamisplatvormist