Peasisukorra juurde Peamenüüsse Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
  • Viimane
  • Varasemad
  • Teated
  • Üldist
    • Ajakirjast
    • Sisestused
    • Toimetus
    • Kontakt
Otsi
  • Logi sisse
  1. Avaleht /
  2. Arhiiv /
  3. Kd 1 (2013)

Kd 1 (2013)

Avaldatud: 2013-11-01

Eessõna

  • Eessõna

    Äli Leijen,Edgar Krull,Mari Karm
    1-7
    • PDF

Artiklid

  • Kogenud õpetaja praktiline teadmine õpetajakoolituse osana

    Paulien C. Meijer
    8-24
    • PDF
  • Algajate ja kogenud õpetajate praktilise teadmise avaldumine tunnisündmuste kommenteerimisel stimuleeritud meenutuse meetodil

    Anne Okas,Marieke van der Schaaf,Edgar Krull
    25-45
    • PDF
  • Õppetöö planeerimise oskuste modelleerimine ja küsimustiku väljatöötamine planeerimistegevuse uurimiseks

    Ingrid Koni,Edgar Krull
    46-71
    • PDF
  • Õpetaja professionaalse rolli internaliseerimise hindamine õpetajakoolituse esmaõppe üliõpilaste hulgas

    Äli Leijen,Katrin Kullasepp,Aivar Ots
    72-96
    • PDF
  • Õpetajakoolituse praktikantide ja kutseaastal olevate õpetajate kutsevalikut mõjutavad motivatsioonitegurid

    Olivia Voltri,Piret Luik,Merle Taimalu
    97-123
    • PDF
  • Algajate õppejõudude õpetamisarusaamad fotointervjuude põhjal

    Mari Karm,Marvi Remmik
    124-155
    • PDF
  • Eesti kõrgkoolide esmakursuslaste õpi- ja teadmuskäsitus

    Einike Pilli,Marek Sammul,Piia Post,Ülle Aasjõe,Karl Kruusamäe
    156-191
    • PDF

Raamatututvustus

  • "Higher education at a crossroad: The case of Estonia"

    Ellu Saar
    192-194
    • PDF

Informatsioon

  • Lugejatele
  • Autorile
  • Raamatukogule

Keel

  • English
  • Estonian

ISSN 2346-562X

Väljaandja: Tartu Ülikooli Kirjastus
http://www.tyk.ee

Avaldamisplatvormist