Eessõna

Autorid

  • Regina Soobard
  • Evelyn Kiive
  • Ene Varik-Maasik

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2023.11.2.01

Kokkuvõte

Kõigil õpetajatel ja õppejõududel on vajalik arendada enda õpetamisoskusi. On vaja märgata õppijate õpistrateegiaid, aidata kujundada arusaamu teaduse olemusest praeguses infoküllases ühiskonnas, kujundada tänapäevastel töökohtadel vajalikke koostööoskusi ja teisi üldpädevusi ning mõista, et tähelepanu vajavad ka täiskasvanud õppijad. EHA vabanumber pakub lugejale teadusuuringute ja raamatututvustusega võimalust mõelda kaasa, kuidas märgata õppijate õppimist ning arendada enda õpetamisoskusi teadlikult, andmaks kvaliteetset haridust kõigil haridusastmetel.

Allalaadimised

Download data is not yet available.

Viited

Eesti elukestva õppe strateegia 2020 (2014). Tartu: Haridus- ja Teadusministeerium. Külastatud aadressil strateegia2020.pdf (hm.ee).

Gümnaasiumi riiklik õppekava (2011). Riigi Teataja I, 14.01.2011, 1. https://www.riigiteataja.ee/akt/129082014020.

Haridusvaldkonna arengukava 2021–2035 (2021). Külastatud aadressil https://www.hm.ee/ministeerium-uudised-ja-kontakt/ministeerium/strateegilised-alusdokumendid-ja-programmid?view_instance=0&current_page=1#haridusvaldkonna-are.

Kutsestandard. Õpetaja, tase 7 (2013). Külastatud aadressil http://www.kutsekoda.ee/et/kutseregister/kutsestandardid/10494558/pdf/opetaja-tase-7.5.et.pdf.

##submission.downloads##

Avaldatud

2023-10-20

Väljaanne

Rubriik

Eessõna