Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 13 Nr 2 (2025)
Kd 13 Nr 2 (2025)
Avaldatud:
2025-10-28
Eessõna
Eessõna
Krista Uibu,Reili Argus,Mare Kitsnik
1-5
pdf
Artiklid
Harmoonilise kakskeelsuse toetamine Euroopa alushariduses
Annick De Houwer
6-28
pdf
Harmoonilise kakskeelsuse toetamine Euroopa alushariduses
Annick De Houwer
29-50
pdf (English)
Eestikeelsele õppele üleminek: koolieelsete lasteasutuste juhtide, õpetajate ja lastevanemate ootused, väljakutsed ja mured
Natalja Gusjuk,Maire Tuul,Tiia Õun
51-76
pdf
Digitehnoloogiaga rikastatud keelemängud varase eesti keele kui teise keele õppeks: õpetajate hinnangud ja arendustöö
Anne-Mai Meesak,Krista Uibu
77-103
pdf
Laste ja noorte eesti keele kui teise keele rääkimisoskuse arendamine mängustatud aktiivõppe abil
Mare Kitsnik,Lili Kängsepp-Puun
104-133
pdf
Suhtlusraskuste märkamine varases eas: FOCUS-küsimustiku valideerimine
Anna Maria Ülviste,Kristiine Suurorg,Roman Balõtšev,Marika Padrik,Triin Peek
134-162
pdf
Kooli keeleõppemudelid ja eesti keele kui teise keele omandamine
Piret Baird,Reili Argus,Kristiina Bernhardt
163-190
pdf
Miks võiks esimene võõrkeel Eestis olla soome ja Soomes eesti keel?
Annekatrin Kaivapalu
191-221
pdf
Filmipõhine kommunikatiivne eesti keele kui teise keele õpe: põhikooliõpilaste huvi, aktiivse osaluse ja arengu toetamine
Mare Kitsnik,Victoria Toome
222-251
pdf
Raamatututvustus
Ökoloogiline lähenemine varasele keeleõppele
Mila Schwartz
252-254
pdf
Ökoloogiline lähenemine varasele keeleõppele
Mila Schwartz
255-257
pdf (English)
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian