Tõenduspõhisest eripedagoogikast

  • Jaan Kõrgesaar

Teesid

Uus-Meremaa Canterbury ülikooli professor David Mitchell analüüsib ja esitleb raamatus "What really works in special and inclusive education" John Hattie metauuringute vaimus pealt kahtekümmet tõendatult õpisoodsat strateegiat (sekkumist, lähenemist, tehnikat, metoodikat). Mõnigi neist sekkumistest seostub kaasava õppega. Ühtlasi avab autor kaasava õppe mõtet ja sisu ning osutab, et tõetruult rakendatuna saab ühe tõenduspõhise sekkumisega ületada edukalt ühte, teisega aga mõnda teist erivajadust. Mitchell üritab lähendada hariduspoliitikat praktikale ja tõenduspõhisust kogemuskesksusele. Peale paberraamatu on väljaandest olemas ka digiversioon, mõlemal kirjastuse veebitugi.

Avaldatud
2016-10-23
Rubriik
Raamatututvustus / Book review