Mitmekeelne erivajadusega õpilane koolis. Sissejuhatus käsiraamatusse

Authors

  • Merit Hallap
  • Marika Padrik

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2022.10.2.14

Abstract

Käsiraamatu sihtrühmaks on õpetajad, kelle klassis  või rühmas õpib laps, kes omandab eesti keelt teise keelena, kuid vajab kaaslastega võrreldes suuremat tuge. Raamat aitab õpetajal paremini mõista keele omandamise raskuste põhjusi erinevat laadi erivajadustega õpilastel ja märgata keelepuuet mitmekeelsel lapsel. Autorid tutvustavad eripedagoogilisi võtteid selliste õpilaste toetamiseks praktiliste näidete ja juhtumite toel.  

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2022-11-01

How to Cite

Hallap, M., & Padrik, M. (2022). Mitmekeelne erivajadusega õpilane koolis. Sissejuhatus käsiraamatusse. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 10(2), 343–346. https://doi.org/10.12697/eha.2022.10.2.14

Issue

Section

Book review