Mitmekeelne erivajadusega õpilane koolis. Sissejuhatus käsiraamatusse
DOI:
https://doi.org/10.12697/eha.2022.10.2.14Kokkuvõte
Käsiraamatu sihtrühmaks on õpetajad, kelle klassis või rühmas õpib laps, kes omandab eesti keelt teise keelena, kuid vajab kaaslastega võrreldes suuremat tuge. Raamat aitab õpetajal paremini mõista keele omandamise raskuste põhjusi erinevat laadi erivajadustega õpilastel ja märgata keelepuuet mitmekeelsel lapsel. Autorid tutvustavad eripedagoogilisi võtteid selliste õpilaste toetamiseks praktiliste näidete ja juhtumite toel.
Allalaadimised
Download data is not yet available.
##submission.downloads##
Avaldatud
2022-11-01
Kuis viidata
Hallap, M., & Padrik, M. (2022). Mitmekeelne erivajadusega õpilane koolis. Sissejuhatus käsiraamatusse. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 10(2), 343–346. https://doi.org/10.12697/eha.2022.10.2.14
Väljaanne
Rubriik
Raamatututvustus
Litsents
Eesti Haridusteaduste Ajakirja autorid nõustuvad allpool esitatud tingimustega.
- Ajakirjas avaldatud artiklitele on tagatud vaba juurdepääs Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 litsentsiga määratud õiguste mahus.
- Autor loovutab ajakirjale tasuta tema poolt loodud artikli varalised õigused, sh õiguse artikli (1) avaldamisele ja levitamisele, (2) üldsusele kättesaadavaks tegemisele ja eksponeerimisele, (3) avalikule esitamisele.
- Autoril on õigus Eesti Haridusteaduste Ajakirja eelneval nõusolekul sõlmida lepinguid kolmandate isikutega publitseeritud artikli säilitamiseks raamatukogu repositooriumis või avaldamiseks raamatu peatükina. Nõudeks on teiseses töös viitamine esmasele allikale, st artiklile Eesti Haridusteaduste Ajakirjas.
- Pärast artikli ilmumist ajakirjas on autoritel lubatud avaldada Internetis (nt oma veebilehel) motiveeritud mahus tsitaate ning levitada linke koos korrektse viitega ajakirjas ilmunud artiklile (vt Open Access).