Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Otsi
Logi sisse
Koduleht
/
Arhiiv
/
Kd 3 Nr 1 (2015)
Kd 3 Nr 1 (2015)
Avaldatud:
2015-05-01
Eessõna
Eessõna
Hasso Kukemelk, Mati Heidmets
1-4
PDF
Artiklid
Tulemuslik juhtimine ebatavaliselt keerulistes haridusoludes
Andy Hargreaves, Alma Harris
5-27
PDF
Tulemuslik juhtimine ebatavaliselt keerulistes haridusoludes
Andy Hargreaves, Alma Harris
28-49
PDF (English)
Võrdseid võimalusi ja õppimist soodustav koolijuhtimine ning koolide autonoomia
Pavlos Hatzopoulos, Andreas Kollias, Kathy Kikis-Papadakis
50-64
PDF
Võrdseid võimalusi ja õppimist soodustav koolijuhtimine ning koolide autonoomia
Pavlos Hatzopoulos, Andreas Kollias, Kathy Kikis-Papadakis
65-79
PDF (English)
Eesti kõrgharidus institutsionaalse akrediteerimise tulemuste taustal ehk Mida juhid peaksid teadma
Maiki Udam, Riin Seema, Heli Mattisen
80-102
PDF
Eesti avaliku teenistuse koolitusvajaduse hindamise õppetunnid Euroopa Liidu alase koolitusvajaduse uuringute põhjal
Viljar Veebel, Liina Kulu, Ulrika Hurt
103-126
PDF
Kooli mikrokliima: õpetajate toetav käitumine ja õpilaste tulemuslikkus
Maie Kitsing, Karin Täht, Hasso Kukemelk
127-147
PDF
Algajate õpetajate tajutud juhtkonna tugi ning selle seosed kooliarendusse kaasatuse ja õpetajate koostööga
Eve Eisenschmidt, Epp Reiska, Tuuli Oder
148-172
PDF
Algajad õpetajad koolijuhi ja kolleegide toetusest esimestel tööaastatel
Marvi Remmik, Liina Lepp, Ingrid Koni
173-201
PDF
Eestikeelset aineõpet mõjutavad tegurid: vene koolijuhtide seisukohti ja strateegiaid
Mare Kitsnik, Helena Metslang
202-225
PDF
Raamatututvustus
Lasteaedade juhtimine rahvusvahelises võrdluses
Jüri Ginter, Hasso Kukemelk
226-230
PDF
Keel
Eesti
English
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Käesolev number