Peasisukorra juurde Peamenüüsse Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
  • Viimane
  • Varasemad
  • Teated
  • Üldist
    • Ajakirjast
    • Sisestused
    • Toimetus
    • Kontakt
Otsi
  • Logi sisse
  1. Avaleht /
  2. Arhiiv /
  3. Kd 10 Nr 1 (2022)

Kd 10 Nr 1 (2022)

Avaldatud: 2022-05-01

Eessõna

  • Eessõna

    Merle Taimalu,Liina Lepp,Maire Tuul
    1-6
    • pdf

Artiklid

  • Tegevusuuring kaasavas lasteaiarühmas: eripedagoogilised koolitused ja nõustamine õpetajatele

    Pille Häidkind,Carolina Šuman,Kristi Vint
    7-32
    • pdf
  • Teise klassi õpilaste suhtlus- ja enesemääratluspädevuse arvutitesti tulemuste seosed õpetajate ja lastevanemate hinnatud tugevuste ja raskustega

    Elina Malleus-Kotšegarov,Kristiina Treial,Marilyn Jurman
    33-60
    • pdf
  • Jagatud mure on pool muret: Rahulolu kaasõpilaste ja koolieluga koolikiusamist kogenud õpilaste seas

    Mai Beilmann,Kadri Soo,Dagmar Kutsar
    61-89
    • pdf
  • E-portfoolio roll kutseõpetajakoolituse üliõpilaste õpingute toetamisel

    Liana Roos,Karmen Trasberg,Diana Eller,Karmen Kalk
    90-117
    • pdf
  • Õpetajakoolituse tudengite õppimisega seotud neuromüüdid

    Katrin Poom-Valickis,Kati Aus,Elina Malleus-Kotšegarov
    118-142
    • pdf
  • "Tagasiside on nagu taganttuul": õpetajakoolituse üliõpilaste ja õppejõudude arusaamad tagasisidest

    Pihel Hunt,Mari Karm
    143-170
    • pdf
  • Tartu Ülikooli noorte õppejõudude ametialane enesemääratlus neoliberaalse ülikooli mõõdikute valguses

    Kadri Steinbach,Ragne Kõuts-Klemm,Marvi Remmik
    171-197
    • pdf

Raamatututvustus

  • Idealismi ilu ja valu

    Jaan Kõrgesaar
    198-204
    • pdf

Informatsioon

  • Lugejatele
  • Autorile
  • Raamatukogule

Keel

  • English
  • Estonian

ISSN 2346-562X

Väljaandja: Tartu Ülikooli Kirjastus
http://www.tyk.ee

Avaldamisplatvormist