Hariduse dünaamikast

Autorid

  • Karmen Trasberg
  • Kara D. Brown

DOI:

https://doi.org/10.12697/ha.2016.4.1.11

Kokkuvõte

Sõdadevahelisel Eestil ei ole ette näidata ülearu palju akadeemilisi naisi, kelle karjäär viis Eesti maailmakaardile. Seda enam on põhjust tähele panna "Eesti mõtteloo" sarjas ilmunud Hilda Taba doktoriväitekirja „The dynamics of education: A methodology of progressive educational thought” (1932) tõlget eesti keelde. Kõnealuses raamatus tutvustab Hilda Taba oma vaateid haridusele ja õpilaste arengule, andes ülevaate toonases haridusteaduses rakendatud meetoditest ja teooriatest ning kritiseerides nende valguses õppeainete korraldust ja õppekavade ülesehitust. Ta on kategooriliselt vastu valmistõdede edastamisele ja õppesisu mõõdutundetule laiendamisele, leides, et õppekava planeerimise eesmärk peab olema õppija kumulatiivne, järjepidev ja katkematu areng.

Allalaadimised

Download data is not yet available.

Viited

Eisenhart, M. (2005). Hammers and saws for the improvement of educational research. Educational Theory, 55(3), 245–261. doi: http://dx.doi.org/10.1111/j.1741-5446.2005.00002.x

Erickson, F., & Gutierrez, K. (2002). Culture, rigor, and science in educational research. Educational Researcher, 31(8), 21–24. doi: http://dx.doi.org/10.3102/0013189X031008021

##submission.downloads##

Avaldatud

2016-04-23

Väljaanne

Rubriik

Raamatututvustus