Peasisukorra juurde Peamenüüsse Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
  • Viimane
  • Varasemad
  • Teated
  • Üldist
    • Ajakirjast
    • Sisestused
    • Toimetus
    • Kontakt
Otsi
  • Logi sisse
  1. Avaleht /
  2. Arhiiv /
  3. Kd 11 Nr 2 (2023)

Kd 11 Nr 2 (2023)

Avaldatud: 2023-10-22

Eessõna

  • Eessõna

    Regina Soobard,Evelyn Kiive,Ene Varik-Maasik
    1-5
    • pdf

Artiklid

  • Akadeemilise õpetamise ning õpetamise arendamise ja uurimise vahelised sarnasused ja erinevused

    James E. Groccia
    6-22
    • pdf
  • Akadeemilise õpetamise ning õpetamise arendamise ja uurimise vahelised sarnasused ja erinevused

    James E. Groccia
    23-39
    • pdf (English)
  • Õpetajakoolituse üliõpilaste oskus märgata ja analüüsida psühholoogilisi baasvajadusi toetavat õpetamist

    Kadi Georg,Katrin Poom-Valickis
    40--67
    • pdf
  • Klassiõpetajate arusaamade kujundamine teaduse olemusest õpetajakoolituse tasemeõppes

    Aigi Kikkas,Regina Soobard,Miia Rannikmäe
    68-97
    • pdf
  • Õpetajate ja õpilaste hinnangud õpistrateegiate tõhususele: ülevaade Eesti koolide tulemustest

    Mikk Granström,Eve Kikas
    98-128
    • pdf
  • Matemaatikapädevuse dimensioonid ja nende hindamine põhikoolis

    Marje Johanson,Margus Pedaste,Aleksandar Baucal
    129-165
    • pdf
  • Visuaalsete märkmete kasutamine õppetöös: 6. klassi õpilaste kogemused kunstipõhiste märkmete tegemisest ajalootunnis

    Birgit Pukk,Eha Rüütel
    166-195
    • pdf
  • Koostöise probleemilahendamisoskuse kujundamine uurimuslikku õpet kasutades

    Meeli Rannastu-Avalos,Mario Mäeots,Leo Siiman
    196-222
    • pdf
  • Täiskasvanuandekuse tähendus ja toetamise võimalused mitteformaalõppes

    Halliki Põlda,Kelly Saatmann
    223-249
    • pdf

Raamatututvustus

  • Maailma andmestumine

    Anu Masso
    250-253
    • pdf

Informatsioon

  • Lugejatele
  • Autorile
  • Raamatukogule

Keel

  • English
  • Estonian

ISSN 2346-562X

Väljaandja: Tartu Ülikooli Kirjastus
http://www.tyk.ee

Avaldamisplatvormist