Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 11 Nr 2 (2023)
Kd 11 Nr 2 (2023)
Avaldatud:
2023-10-22
Eessõna
Eessõna
Regina Soobard,Evelyn Kiive,Ene Varik-Maasik
1-5
pdf
Artiklid
Akadeemilise õpetamise ning õpetamise arendamise ja uurimise vahelised sarnasused ja erinevused
James E. Groccia
6-22
pdf
Akadeemilise õpetamise ning õpetamise arendamise ja uurimise vahelised sarnasused ja erinevused
James E. Groccia
23-39
pdf (English)
Õpetajakoolituse üliõpilaste oskus märgata ja analüüsida psühholoogilisi baasvajadusi toetavat õpetamist
Kadi Georg,Katrin Poom-Valickis
40--67
pdf
Klassiõpetajate arusaamade kujundamine teaduse olemusest õpetajakoolituse tasemeõppes
Aigi Kikkas,Regina Soobard,Miia Rannikmäe
68-97
pdf
Õpetajate ja õpilaste hinnangud õpistrateegiate tõhususele: ülevaade Eesti koolide tulemustest
Mikk Granström,Eve Kikas
98-128
pdf
Matemaatikapädevuse dimensioonid ja nende hindamine põhikoolis
Marje Johanson,Margus Pedaste,Aleksandar Baucal
129-165
pdf
Visuaalsete märkmete kasutamine õppetöös: 6. klassi õpilaste kogemused kunstipõhiste märkmete tegemisest ajalootunnis
Birgit Pukk,Eha Rüütel
166-195
pdf
Koostöise probleemilahendamisoskuse kujundamine uurimuslikku õpet kasutades
Meeli Rannastu-Avalos,Mario Mäeots,Leo Siiman
196-222
pdf
Täiskasvanuandekuse tähendus ja toetamise võimalused mitteformaalõppes
Halliki Põlda,Kelly Saatmann
223-249
pdf
Raamatututvustus
Maailma andmestumine
Anu Masso
250-253
pdf
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian