Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 5 Nr 1 (2017)
Kd 5 Nr 1 (2017)
Avaldatud:
2017-05-01
Eessõna
Eessõna
Miia Rannikmäe,Priit Reiska,Margus Pedaste
1-9
PDF
Artiklid
Õpilaste kaasamine STEM-haridusse
Joseph Krajcik,İbrahim Delen
10-34
PDF
Õpilaste kaasamine STEM-haridusse
Joseph Krajcik,İbrahim Delen
35-58
PDF (English)
Õpilaste loodusteadusliku kirjaoskuse tasemete muutus gümnaasiumiõpingute jooksul
Miia Rannikmäe,Regina Soobard,Priit Reiska,Arne Rannikmäe,Jack Holbrook
59-98
PDF
Nutiseadmete kasutamise profiilid loodusainete ja matemaatika õppimise kontekstis
Margus Pedaste,Olev Must,Äli Leijen,Mario Mäeots,Leo Siiman,Külli Kori,Liina Adov
99-129
PDF
9. klassi õpilaste huvi eri kontekstis esitatud loodusteaduslike teemade õppimise vastu ja motivatsioon õppida loodusteadusi
Moonika Teppo,Helen Semilarski,Regina Soobard,Miia Rannikmäe
130-170
PDF
Kõrgkooli tervishoiu õppekavadel õppimiseks vajalike loodusteaduslike teadmiste ja oskuste tase Tartu Tervishoiu Kõrgkooli sisseastujate näitel
Inga Ploomipuu,Jack Holbrook
171-205
PDF
10. ja 11. klassi õpilaste bioloogia-alase kirjaoskuse kognitiivsete komponentide hindamine
Aveliis Post,Helin Semilarski,Anne Laius
206-238
PDF
Õppimine ja väljalangemine IKT erialade esimesel aastal Eesti kõrgkoolide näitel
Külli Kori,Kadri Mardo
239-267
PDF
Eesti loodusainete õpetajate uskumused, õpetamispraktika ja enesetõhusus TALIS 2008 ja 2013 uuringu alusel
Imbi Henno,Liina Kollo,Rain Mikser
268-296
PDF
Raamatututvustus
Tehnoloogia ja koostöine õpe uurimusliku õppe tõhustamiseks
Margus Pedaste
297-300
PDF
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian