Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Otsi
Logi sisse
Koduleht
/
Arhiiv
/
Kd 8 Nr 1 (2020)
Kd 8 Nr 1 (2020)
Avaldatud:
2020-05-01
Eessõna
Eessõna
Äli Leijen, Rain Mikser, Edgar Krull
1-4
pdf
Artiklid
Kaasav haridus ja õpetajakoolitus sotsiaal-kultuurilisest käsitlusest lähtudes
Francesco Arcidiacono, Aleksandar Baucal
5-25
pdf
Kaasav haridus ja õpetajakoolitus sotsiaal-kultuurilisest käsitlusest lähtudes
Francesco Arcidiacono, Aleksandar Baucal
26-47
pdf (English)
Kaasava hariduse tähendus ja tõhusa rakendamise tegurid Eesti kontekstis: õpetajaid koolitavate või nõustavate spetsialistide vaade
Tiina Kivirand, Äli Leijen, Liina Lepp, Liina Malva
48-71
pdf
Kaasava hariduse rakendamist toetavate hoiakute kujundamine õpetajakoolituse esmaõppes
Katrin Poom-Valickis, Triin Ulla
72-99
pdf
Läbilõikeline ülevaade üliõpilaste hinnangutest Tartu Ülikooli õpetajakoolituse õppekavade sidususele 2014.–2018. aastal
Liina Malva, Äli Leijen
100-127
pdf
Lasteaiaõpetajate hinnangud ja selgitused oma töö raskuse muutumisele: professionaliseerumine kui sümboolne kapital
Rain Mikser, Marika Veisson, Maire Tuul, Tiia Õun, Kerstin Kööp
128-155
pdf
Murrangute uurimine – neoliberaalsete haridusreformide mõju õpetajate tööelule Eestis
Maarja Tinn
156-182
pdf
Õpetaja professionalismi võimalikud tulevikustsenaariumid aastaks 2035
Krista Loogma, Maria Erss, Meril Ümarik, Maret Aasa
180-212
pdf
Raamatututvustus
Õppekava ja õpetaja ajas ja ruumis
Rain Mikser
213-216
pdf
Mida räägib meile TALIS 2018 uuring õpetaja ja koolijuhi karjääriteest?
Merle Taimalu
217-220
pdf
Keel
Eesti
English
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Käesolev number