Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 2 Nr 1 (2014)
Kd 2 Nr 1 (2014)
Avaldatud:
2014-05-01
Eessõna
Eessõna
Eve Kikas,Aaro Toomela
1-6
PDF
Artiklid
Indiviidile suunatud käsitlusviis: lühike teoreetiline ja praktiline juhend
Lars R. Bergman,Margit Wångby
7-28
PDF
Indiviidile suunatud käsitlusviis: lühike teoreetiline ja praktiline juhend
Lars R. Bergman,Margit Wångby
29-49
PDF (English)
Esimese klassi õpilaste matemaatikateadmiste arengu seosed klassiõpetajate võimekususkumuste ja tulemusootuste profiiliga
Anna-Liisa Jõgi,Kati Aus,Eve Kikas
50-66
PDF
Lugemisoskuse ja -motivatsiooni seosed õpetajate kasvatusstiilidega esimeses klassis
Piret Soodla,Eve Kikas
67-95
PDF
Õpetamistegevused ja õpilaste tekstimõistmine üleminekul esimesest kooliastmest teise astmesse
Krista Uibu,Mairi Männamaa
96-131
PDF
Õpilaste heaolu resilientsus ja mõistestruktuuri areng: erinevused kooliga rahulolu säilitamisel ebameeldivate koolikogemuste ja klassiõpetaja kasvatusstiili taustal
Aivar Ots
132-161
PDF
Eneserefleksiooni seosed sotsiaalse toimetulekuga ühe- ja mitmekeelsete õpilaste hulgas
Grete Arro
162-185
PDF
Õpilase vaimse võimekuse ja klassi õpikeskkonna seos akadeemilise edukusega kakskeelsetel ja nendega koos õppivatel eestikeelsetel
Kristina Seepter
186-216
PDF
Kus tegijaid, seal nägijaid? Akadeemilise prokrastineerimise õpetajapoolse märkamise seosed õpilaste individuaalsete erinevustega
Kati Aus,Grete Arro,Anna-Liisa Jõgi,Elina Malleus
217-240
PDF
Pikiuuring õpetajaks õppijate professionaalse identiteedi kujunemisest
Katrin Poom-Valickis,Erika Löfström
241-271
PDF
Raamatututvustus
Sõnumeid rahvusvahelisest haridusvõrdlusest
Mati Heidmets
272-275
PDF
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian