Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 7 Nr 2 (2019)
Kd 7 Nr 2 (2019)
Avaldatud:
2019-11-01
Eessõna
Eessõna
Mari Karm,Katrin Poom-Valickis
1-5
pdf
Artiklid
Pedagoogiliste arendusuuringute suunad
Hannu L. T. Heikkinen
6-22
pdf
Pedagoogiliste arendusuuringute suunad
Hannu L. T. Heikkinen
23-39
pdf (English)
Õpetaja kui tegevusuuringu tegija: võimalusi talletada õpilaste arusaamu didaktilistest suhetest
Reetta Niemi
40-57
pdf
Õpetaja kui tegevusuuringu tegija: võimalusi talletada õpilaste arusaamu didaktilistest suhetest
Reetta Niemi
58-75
pdf (English)
Tulemuslikum inseneriharidus võimekususkumuste toetamise kaudu
Britt Petjärv,Kati Aus,Grete Arro
76-99
pdf
Essee kirjutamisest kirjanduse eriala kursusel: üliõpilaste arusaamad ja õppejõu tagasiside
Andrus Org
100-127
pdf
Üliõpilaste akadeemilise kirjaoskuse arendamine Vikipeedia ülesande kaudu
Riina Reinsalu,Sirli Zupping,Ene Voolaid
128-153
pdf
Kirjaoskuse arendamine eesti keele ja kirjanduse õpetajate vaatevinklist: sillad ja kuristikud teooria ja praktika vahel
Merilin Aruvee,Helin Puksand
154-180
pdf
Kutseõppedidaktika teoorias ja praktikas: üliõpilaste tähelepanekud vaatluspraktikal
Reeli Liivik,Sirje Rekkor,Meidi Sirk
181-208
pdf
Koostöine õpetamine ülikoolis: õppejõu ja assistendi vaade
Eleri Lõhmus,Henry Narits,Kadri Ugur
209-233
pdf
Raamatututvustus
Mõtteid seoses John Hattie ja Gregory Yatesi raamatuga "Nähtav õppimine ja teadus sellest, kuidas me õpime"
Eve Kikas
234-242
pdf
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian