Peasisukorra juurde Peamenüüsse Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
  • Viimane
  • Varasemad
  • Teated
  • Üldist
    • Ajakirjast
    • Sisestused
    • Toimetus
    • Kontakt
Otsi
  • Logi sisse
  1. Avaleht /
  2. Arhiiv /
  3. Kd 3 Nr 2 (2015)

Kd 3 Nr 2 (2015)

Avaldatud: 2015-11-01

Eessõna

  • Eessõna

    Piret Luik,Andra Siibak,Peeter Normak
    1-9
    • PDF

Artiklid

  • Ökoloogilised vaatenurgad ja laste internetikasutus: sissevaade mikro- ja makrotasandi analüüsi

    Brian O’Neill
    10-31
    • PDF
  • Ökoloogilised vaatenurgad ja laste internetikasutus: sissevaade mikro- ja makrotasandi analüüsi

    Brian O’Neill
    32-53
    • PDF (English)
  • Lapsevanemate hinnangud juhendamisstrateegiatele puutetundliku ekraani kasutamisel väikelapseeas

    Elyna Nevski,Kristi Vinter
    54-78
    • PDF
  • Meediaõppe strateegiad koolis

    Reijo Kupiainen
    79-103
    • PDF
  • Meediaõppe strateegiad koolis

    Reijo Kupiainen
    104-129
    • PDF (English)
  • Kognitiivsete ja metakognitiivsete õpistrateegiate toetamine tehnoloogiaga tõhustatud keeleõppes

    Katrin Saks,Äli Leijen
    130-155
    • PDF
  • Eesti õpetajate roll laste internetikasutuse sotsiaalses vahendamises

    Kadri Soo,Veronika Kalmus,Mare Ainsaar
    156-185
    • PDF
  • Küberkiusamise fenomeni tajumine Eesti õpilaste seas: sooline võrdlus kiusamise kriteeriumite ja liikide alusel

    Karin Naruskov,Piret Luik
    186-215
    • PDF
  • Õpianalüütika kontseptuaalne raamistik ja selle rakendatavus Eesti kontekstis

    Kairit Tammets,Mart Laanpere
    216-246
    • PDF

Raamatututvustus

  • Kokkuvõte Euroopa teaduse ja tehnika alase koostöö COST meetme IS0801 raames tehtud tööst

    Peter Smith,Georges Steffgen
    247-250
    • PDF

Informatsioon

  • Lugejatele
  • Autorile
  • Raamatukogule

Keel

  • English
  • Estonian

ISSN 2346-562X

Väljaandja: Tartu Ülikooli Kirjastus
http://www.tyk.ee

Avaldamisplatvormist