Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine

Autorid

  • Pille Häidkind
  • Piret Soodla

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2025.13.1.12

Kokkuvõte

Värske kõrgkooliõpik "Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine" on loodud toetama eripedagoogide väljaõpet ja eripedagoogika kui valdkonna tõenduspõhisust Eestis. Algupärase mahuka käsiraamatu peatükkide autorid on 40 teadlast, õppejõudu ja praktikut, kelle igapäevane töö ja/või uurimisteemad on otseselt seotud erivajadustega inimestega. Õpik on suunatud eeskätt kahe ülikooli eripedagoogika eriala üliõpilastele, kuid võib olla täiendavaks allikaks ka praktiseerivatele eripedagoogidele, õpetajatele ning teistele huvilistele.

Allalaadimised

Download data is not yet available.

##submission.downloads##

Avaldatud

2025-04-29

Väljaanne

Rubriik

Raamatututvustus