Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine

Authors

  • Pille Häidkind
  • Piret Soodla

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2025.13.1.12

Abstract

Värske kõrgkooliõpik "Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine" on loodud toetama eripedagoogide väljaõpet ja eripedagoogika kui valdkonna tõenduspõhisust Eestis. Algupärase mahuka käsiraamatu peatükkide autorid on 40 teadlast, õppejõudu ja praktikut, kelle igapäevane töö ja/või uurimisteemad on otseselt seotud erivajadustega inimestega. Õpik on suunatud eeskätt kahe ülikooli eripedagoogika eriala üliõpilastele, kuid võib olla täiendavaks allikaks ka praktiseerivatele eripedagoogidele, õpetajatele ning teistele huvilistele.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2025-04-29

How to Cite

Häidkind, P., & Soodla, P. (2025). Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 13(1), 281–282. https://doi.org/10.12697/eha.2025.13.1.12

Issue

Section

Book review