Eessõna

  • Maria Erss
  • Katrin Saks
  • Meril Ümarik

Kokkuvõte

Eesti Haridusteaduste Ajakirja vabanumbri esimesed artiklid keskenduvad õpetajahariduse ja täiskasvanuhariduse temaatikale. Seejärel saab lugeda uuringuid alusharidusest, õppevara valikust ja väärtuskasvatusest. Ühine joon, mis läbib pea kõiki avaldatud artikleid, on keskendumine eelmise erinumbriga sarnaselt õpetajatele-õppejõududele, nende tegevusele ning professionaalsele arengule. Samuti on esindatud üks viimaste aastate enim kirgi küttev teema – kaasav haridus. Vabanumber lõppeb tavapäraselt raamatututvustusega – Tiiu Kuurme tutvustab oma ülevaates "Kasvatus üleilmsete kriiside ajastul" Soome kasvatusfilosoofi Veli-Mati Värri 2018. aastal Soome parima teadusraamatu preemia saanud raamatut "Kasvatus ekokriisiin aikakaudella".

Allalaadimisi

Andmeid allalaadimiseks pole.

Viited

Fidler, B. (1998). How can a successful school avoid failure? Strategic management in schools, School Leadership and Management, 18(4), 497–509. https://doi.org/10.1080/13632439869466

Miller, D. (1990). The Icarus Paradox. New York: Harper Business.

Parsons, C., & Fidler, B. (2010). A new theory of educational change – punctuated equilibrium: the case of the internationalisation of higher education institutions, British Journal of Educational Studies, 53(4), 447–465. https://doi.org/10.1111/j.1467-8527.2005.00306.x

Tushman, M. L., & Romanelli, E. (1985). Organizational evolution: a metamorphosis model of convergence and reorientation. In B. M. Staw & L. L. Cummings (Eds.), Research in organizational behavior (pp. 171–222). Greenwich: JAI Press.

Avaldatud
2020-11-01
Kuis viidata
Erss, M., Saks, K., & Ümarik, M. (2020). Eessõna. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 8(2), 1-6. https://doi.org/10.12697/eha.2020.8.2.01
Rubriik
Eessõna / Preface