Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Otsi
Logi sisse
Koduleht
/
Arhiiv
/
Kd 8 Nr 2 (2020)
Kd 8 Nr 2 (2020)
Avaldatud:
2020-11-01
Eessõna
Eessõna
Maria Erss, Katrin Saks, Meril Ümarik
1-6
pdf
Artiklid
Professionalismi, õppimise ja identiteedi kontseptsioonide sidumine
Manon C. P. Ruijters, P. Robert-Jan Simons
7-31
pdf
Professionalismi, õppimise ja identiteedi kontseptsioonide sidumine
Manon C. P. Ruijters, P. Robert-Jan Simons
32-56
pdf (English)
Seosed õppejõu õpetamisviisi ja üliõpilase õppimist toetavate ning takistavate tegurite vahel õppeaines
Kai Uiboleht, Mari Karm
57-84
pdf
Suunatud refleksiooni protseduuri rakendamise peamised kasutegurid ja kitsaskohad õpetajakoolituse üliõpilaste ja õpetajate hinnangul
Raili Allas, Äli Leijen, Auli Toom
85-110
pdf
Erialane hübriididentiteet praktikute-õppejõudude arusaamades
Elina Reva, Marvi Remmik
111-137
pdf
Kaasava hariduse mudel alushariduse kontekstis: süstemaatiline kirjandusülevaade
Pille Nelis, Margus Pedaste
138-163
pdf
Eesti keele ja matemaatika õppevara valiku põhimõtted ja eesmärgid lasteaia- ja klassiõpetajate hinnangul
Merle Taimalu, Krista Uibu, Heily Leola
164-191
pdf
Õpetajate küberkiusamine ja võimalikud sekkumised koolis: õpilastepoolset küberkiusamist kogenud õpetajate vaade
Kätlyn Jürisaar, Andra Siibak
192-218
pdf
Otsides "müstilist miskit": millest koosneb kooli maine?
Mari-Liis Tikerperi
219-244
pdf
Väärtuskasvatust toetavad tegevused ja nende enesehinnanguline tulemuslikkus Eesti üldhariduskoolide näitel
Mari-Liisa Parder, Helen Hirsnik
245-271
pdf
Raamatututvustus
Kasvatusest üleilmsete kriiside ajastul
Tiiu Kuurme
272-279
pdf
Keel
Eesti
English
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Käesolev number