Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 8 Nr 2 (2020)
Kd 8 Nr 2 (2020)
Avaldatud:
2020-11-01
Eessõna
Eessõna
Maria Erss,Katrin Saks,Meril Ümarik
1-6
pdf
Artiklid
Professionalismi, õppimise ja identiteedi kontseptsioonide sidumine
Manon C. P. Ruijters,P. Robert-Jan Simons
7-31
pdf
Professionalismi, õppimise ja identiteedi kontseptsioonide sidumine
Manon C. P. Ruijters,P. Robert-Jan Simons
32-56
pdf (English)
Seosed õppejõu õpetamisviisi ja üliõpilase õppimist toetavate ning takistavate tegurite vahel õppeaines
Kai Uiboleht,Mari Karm
57-84
pdf
Suunatud refleksiooni protseduuri rakendamise peamised kasutegurid ja kitsaskohad õpetajakoolituse üliõpilaste ja õpetajate hinnangul
Raili Allas,Äli Leijen,Auli Toom
85-110
pdf
Erialane hübriididentiteet praktikute-õppejõudude arusaamades
Elina Reva,Marvi Remmik
111-137
pdf
Kaasava hariduse mudel alushariduse kontekstis: süstemaatiline kirjandusülevaade
Pille Nelis,Margus Pedaste
138-163
pdf
Eesti keele ja matemaatika õppevara valiku põhimõtted ja eesmärgid lasteaia- ja klassiõpetajate hinnangul
Merle Taimalu,Krista Uibu,Heily Leola
164-191
pdf
Õpetajate küberkiusamine ja võimalikud sekkumised koolis: õpilastepoolset küberkiusamist kogenud õpetajate vaade
Kätlyn Jürisaar,Andra Siibak
192-218
pdf
Otsides "müstilist miskit": millest koosneb kooli maine?
Mari-Liis Tikerperi
219-244
pdf
Väärtuskasvatust toetavad tegevused ja nende enesehinnanguline tulemuslikkus Eesti üldhariduskoolide näitel
Mari-Liisa Parder,Helen Hirsnik
245-271
pdf
Raamatututvustus
Kasvatusest üleilmsete kriiside ajastul
Tiiu Kuurme
272-279
pdf
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian