Peasisukorra juurde
Peamenüüsse
Jalusesse
Open Menu
Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education
Viimane
Varasemad
Teated
Üldist
Ajakirjast
Sisestused
Toimetus
Kontakt
Otsi
Logi sisse
Avaleht
/
Arhiiv
/
Kd 9 Nr 2 (2021)
Kd 9 Nr 2 (2021)
Avaldatud:
2021-11-01
Eessõna
Eessõna
Miia Rannikmäe,Rain Mikser,Krista Uibu
1-4
pdf
Artiklid
Kuidas toetab Soome põhikooli loodusainete õppekava loodusteadusliku kirjaoskuse kujunemist
Jari Lavonen
5-25
pdf
Kuidas toetab Soome põhikooli loodusainete õppekava loodusteadusliku kirjaoskuse kujunemist
Jari Lavonen
26-46
pdf (English)
Soolised erinevused Eesti põhikooliõpilaste funktsionaalses lugemisoskuses
Helin Puksand,Krista Uibu
47-71
pdf
Karjääriteadlikkusele suunatud õpistsenaariumide kasutamine loodusteadusliku kirjaoskuse kujundamiseks
Regina Soobard,Ana Valdmann,Rain Mikser,Miia Rannikmäe
72-99
pdf
Matemaatikapädevuse hindamine Eesti e-tasemetöödega
Marje Johanson,Margus Pedaste,Merlin Pastak,Karin Täht,Maarja Sõrmus,Hannes Jukk
100-126
pdf
Rahatarkuse arendamine sotsiaalmeedia abil: Kogumispäeviku näide
Kati Voomets,Leonore Riitsalu,Andra Siibak
127-154
pdf
Finantspädevuse kui elukestva õppe võtmepädevuse raamistik
Olav Aarna,Leonore Riitsalu,Urve Venesaar
155-183
pdf
Ettevõtluskirjaoskuse arendamine gümnaasiumis Junior Achievementi ülesannetega
Külli Hiiemäe-Metsar,Mervi Raudsaar,Krista Uibu
184-211
pdf
Digipädevuse dimensioonid ja nende hindamine põhikoolis
Margus Pedaste,Veronika Kalmus,Katariina Vainonen
212-243
pdf
Kehaline kirjaoskus – uus hariduslik eesmärk
Maret Pihu,Henri Tilga,Merike Kull
244-269
pdf
Eesti õpetajate, õpetajakoolituse üliõpilaste ning õppejõudude uurimistööalane kirjaoskus
Liina Malva,Äli Leijen
270-296
pdf
Raamatututvustus
Täiskasvanute õppimisest ja õpetamisest. Sissejuhatus raamatusse
Larissa Jõgi,Rain Mikser
297-299
pdf
Informatsioon
Lugejatele
Autorile
Raamatukogule
Keel
English
Estonian