Preface

Authors

  • Rain Mikser
  • Maria Erss
  • Edgar Krull

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2024.12.1.01

Abstract

Eesti Haridusteaduste Ajakirja seekordne erinumber keskendub õppekavateooria ja -praktika ning õppekava arendamise ja rakendamise küsimustele. Käsitlemist leiavad nii õppekava üldprobleemid ja arengulugu kui ka teemad, mis on seotud konkreetsete ainevaldkondade või erialade õppekavadega. Õppekava kui kooli õppetööd enim reguleeriv dokument on rohkem kui sajandi vältel olnud oluline uurimisvaldkond paljudes maades, sealhulgas Eestis. Erinumbris avatakse nii üldhariduskooli kui kõrghariduse õppekava küsimusi, esindatud on lai valik haridusasutusi Eestist ja Soomest. Pidevalt muutuv hariduselu eeldab õppekava uurijatelt ühtaegu nii rahvusvahelisel tasemel teadustööd kui igapäevast kursisolekut kodumaise hariduspraktikaga. Erinumbris põimuvad ajalugu, olevik ja tulevik, samuti õppekavauuringutele eripärane ning haridusmõtlemisele üldomane.

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2024-04-25

How to Cite

Mikser, R., Erss, M., & Krull, E. (2024). Preface. Eesti Haridusteaduste Ajakiri. Estonian Journal of Education, 12(1), 1–4. https://doi.org/10.12697/eha.2024.12.1.01

Issue

Section

Preface