Eessõna
DOI:
https://doi.org/10.12697/eha.2024.12.1.01Kokkuvõte
Eesti Haridusteaduste Ajakirja seekordne erinumber keskendub õppekavateooria ja -praktika ning õppekava arendamise ja rakendamise küsimustele. Käsitlemist leiavad nii õppekava üldprobleemid ja arengulugu kui ka teemad, mis on seotud konkreetsete ainevaldkondade või erialade õppekavadega. Õppekava kui kooli õppetööd enim reguleeriv dokument on rohkem kui sajandi vältel olnud oluline uurimisvaldkond paljudes maades, sealhulgas Eestis. Erinumbris avatakse nii üldhariduskooli kui kõrghariduse õppekava küsimusi, esindatud on lai valik haridusasutusi Eestist ja Soomest. Pidevalt muutuv hariduselu eeldab õppekava uurijatelt ühtaegu nii rahvusvahelisel tasemel teadustööd kui igapäevast kursisolekut kodumaise hariduspraktikaga. Erinumbris põimuvad ajalugu, olevik ja tulevik, samuti õppekavauuringutele eripärane ning haridusmõtlemisele üldomane.
Allalaadimised
##submission.downloads##
Avaldatud
Kuis viidata
Väljaanne
Rubriik
Litsents
Eesti Haridusteaduste Ajakirja autorid nõustuvad allpool esitatud tingimustega.
- Ajakirjas avaldatud artiklitele on tagatud vaba juurdepääs Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 litsentsiga määratud õiguste mahus.
- Autor loovutab ajakirjale tasuta tema poolt loodud artikli varalised õigused, sh õiguse artikli (1) avaldamisele ja levitamisele, (2) üldsusele kättesaadavaks tegemisele ja eksponeerimisele, (3) avalikule esitamisele.
- Autoril on õigus Eesti Haridusteaduste Ajakirja eelneval nõusolekul sõlmida lepinguid kolmandate isikutega publitseeritud artikli säilitamiseks raamatukogu repositooriumis või avaldamiseks raamatu peatükina. Nõudeks on teiseses töös viitamine esmasele allikale, st artiklile Eesti Haridusteaduste Ajakirjas.
- Pärast artikli ilmumist ajakirjas on autoritel lubatud avaldada Internetis (nt oma veebilehel) motiveeritud mahus tsitaate ning levitada linke koos korrektse viitega ajakirjas ilmunud artiklile (vt Open Access).