Eessõna

Autorid

  • Krista Uibu
  • Reili Argus
  • Mare Kitsnik

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2025.13.2.01

Kokkuvõte

Mitmekeelsus on tänapäeva maailmas norm ning teise keele omandamine sama loomulik protsess kui esimese keele omandamine. Teise keele omandamine on seotud mitmekülgsema motivatsiooni ning varem omandatud keelte mõjuga. Siinses erinumbris tutvustatakse artikleid, mille fookuses on varane teise keele õpe ning keeleoskuse arendamine lasteaias ja koolis. Avaartiklis tutvustatakse, kui oluline on koolieelses lasteasutuses saavutada harmooniline mitmekeelsus. Mitmed autorid võtavad vaatluse alla 2024. aastal alanud eestikeelsele õppele ülemineku Eesti koolieelsetes lasteasutustes ning käsitlevad keeleoskuse arendamist põhikoolis ja gümnaasiumis.

Allalaadimised

Download data is not yet available.

Viited

Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). CLIL: Content and language integrated learning. Cambridge University Press.

Coyle, D., & Meyer, O. (2021). Beyond CLIL: Pluriliteracies teaching for deeper learning. Cambridge University Press.

Euroopa keeleõppe raamdokument: õppimine, õpetamine ja hindamine. Sõsarväljaanne. (2023). Tartu: Haridus- ja Teadusministeerium. Tartu. https://hm.ee/sites/default/files/documents/2023-01/S%C3%B5sarv%C3%A4ljaanne_Jaanuar%202023.pdf

Mehisto, P. (2012). Criteria for producing CLI learning material. Encuentro 15–33.

Menken, K., & García, O. (2010). Negotiating language policies in schools. Educators as Policymakers. New York etc.: Roudledge.

Riigi Teataja (12.12.2022). Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning teiste seaduste muutmise seadus (eestikeelsele õppele üleminek). Eelnõu - Riigikogu

##submission.downloads##

Avaldatud

2025-10-27

Väljaanne

Rubriik

Eessõna

Nende autorite loetumad artiklid

1 2 3 > >>