Kaasava hariduse olemusest ja olulisusest ning selle praktilisest rakendamisest
DOI:
https://doi.org/10.12697/eha.2025.13.1.13Kokkuvõte
Kaasav haridus on pidev protsess, mis tõstab haridussüsteemi võimekust ning mille eesmärk on pakkuda kvaliteetset haridust kõikidele õppijatele, kusjuures sihtrühmaks on eeskätt kõik need õppurid, keda muidu ohustaks haridusest ilmajäämine. Tartu Ülikooli ja Tallinna Ülikooli haridusteadlaste koostöös sündinud raamat "Kaasav haridus" on esimene eestikeelne kaasavat haridust põhjalikult käsitlev õpik, mis on mõeldud nii õpetajakoolituse esma- ja täiendusõppijatele kui ka lasteaedade ja koolide meeskondadele laiemalt. Raamatu eesmärk on aidata mõista kaasava hariduse olemust ja olulisust ning toetada selle praktilist rakendamist lasteaedades ja koolides.
Allalaadimised
##submission.downloads##
Avaldatud
Kuis viidata
Väljaanne
Rubriik
Litsents
Eesti Haridusteaduste Ajakirja autorid nõustuvad allpool esitatud tingimustega.
- Ajakirjas avaldatud artiklitele on tagatud vaba juurdepääs Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 litsentsiga määratud õiguste mahus.
- Autor loovutab ajakirjale tasuta tema poolt loodud artikli varalised õigused, sh õiguse artikli (1) avaldamisele ja levitamisele, (2) üldsusele kättesaadavaks tegemisele ja eksponeerimisele, (3) avalikule esitamisele.
- Autoril on õigus Eesti Haridusteaduste Ajakirja eelneval nõusolekul sõlmida lepinguid kolmandate isikutega publitseeritud artikli säilitamiseks raamatukogu repositooriumis või avaldamiseks raamatu peatükina. Nõudeks on teiseses töös viitamine esmasele allikale, st artiklile Eesti Haridusteaduste Ajakirjas.
- Pärast artikli ilmumist ajakirjas on autoritel lubatud avaldada Internetis (nt oma veebilehel) motiveeritud mahus tsitaate ning levitada linke koos korrektse viitega ajakirjas ilmunud artiklile (vt Open Access).