Õppekava ja õpetaja ajas ja ruumis

Autorid

  • Rain Mikser

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2020.8.1.09

Kokkuvõte

Raamat "Transnational Perspectives on Curriculum History" ilmus kirjastuses Routledge tänavu aasta algul. Väljaande ühtteistkümmet peatükki ühendab õppekavateemade ajalooline, ühiskondlik ja poliitiline käsitlus. Rõhutatakse, et õppekavad ning nende tavapärased koostisosad – õppeained – ei ole tegelikkuse erapooletu peegeldus, vaid need on inimeste ja inimrühmade loodud avalike ja varjatud püüdluste ning olelusvõitluse tulemusena. Seetõttu tuleb õppekava tegeliku arengu mõistmiseks lisaks hetkeolukorra kriitikale ja soovitavate muutuste kirjeldamisele uurida olusid ja püüdlusi, mis juhtisid varasemate õppekavade teket ja arengut. Eriti tuleb seejuures märgata varjatud seaduspärasusi ning järjepidevusi.

Allalaadimised

Download data is not yet available.

##submission.downloads##

Avaldatud

2020-05-01

Väljaanne

Rubriik

Raamatututvustus

Nende autorite loetumad artiklid

1 2 > >>