Eessõna

Autorid

  • Mari Karm
  • Katrin Poom-Valickis

DOI:

https://doi.org/10.12697/eha.2019.7.2.01

Kokkuvõte

Eesti Haridusteaduste Ajakirja erinumbris tutvustatakse võimalusi rakendada tegevusuuringut eesmärgiga arendada õpetamist. Kuna hariduse kvaliteet sõltub õpetamise kvaliteedist, võimaldab tegevusuuring süstemaatiliselt analüüsida enda õpetamistavasid. Analüüsi tulemusena saab õpetamises teha muudatusi ja seeläbi eesmärgipäraselt toetada õppijate õppimist. Erinumbri artiklites tutvustatavad tegevusuuringud on tehtud eri õpikeskkondades (kool, kutsekool, ülikool), otsides lahendusi eritahulistele probleemidele. Raamatututvustus on aga pühendatud John Hattie ja Gregory Yatesi raamatule "Nähtav õppimine ja teadus sellest, kuidas me õpime".

Allalaadimised

Download data is not yet available.

Viited

Gibbs, P., Cartney, P., Wilkinson, K., Parkinson, J., Cunningham, S., James-Reynolds, … Pitt, A. (2017). Literature review on the use of action research in higher education. Educational Action Research, 25(1), 3–22. https://doi.org/10.1080/09650792.2015.1124046

Norton, L. S. (2009). Action research in teaching and learning: A practical guide to conducting pedagogical research in universities. New York: Routledge.

##submission.downloads##

Avaldatud

2019-11-01

Väljaanne

Rubriik

Eessõna

Nende autorite loetumad artiklid

1 2 > >>